GETTING LOST WILL HELP YOU FIND YOURSELF

 

Jag har precis bestämt mig för att kandidaten får bli nästa års bekymmer. Istället har jag prickat in en ny Åboresa tillsammans med finaste Lina och på måndag ska spanienbiljetterna bokas.

 

Den här våren tänker jag prioritera människor istället för program och måsten så gott det går.

 

Jag har stressat alltför mycket enda sedan i höstast. Det är surt när de saker man älskar blir jobbiga för att man har för mycket att göra.

 

Den här dagen har hittills fyllts av en inspirerande ledarsamling, chill med Nicke&Beni samt kinamat i flera timmar med ett stort härligt gäng. Snart bär det iväg till Jakob. Det är ju lördagkväll, come on people!

2011-03-12 @ 18:04:28 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback