CAUSE IT`S BEEN FEAR THAT TIES ME DOWN TO EVERYTHING. BUT IT`S BEEN LOVE, YOUR LOVE THAT CUTS THE STRINGS.

Igår tillbringades sex timmar i buss innan jag och Lina äntligen anlände till Åbo. Jag inkvarterade mig hos Jessica, och Lina hos Tove.

På kvällen fördrev vi litet tid på Koulu.

Imorse tog jag, Lina och Linda bussen till Åbohallen och gick på Megasale. Något besvikna återvände vi till stan för att få shoppa på riktigt. Sinulla on jalat. Bara så du vet.

Solskensväder och solskensflicka.

Shoppiiiiing.

Och jag hittade min drömklänning inför sommaren/spanienresan. Kanske måste gå in och hämta den imorgon trots allt.

Amarillo. Jag har inte varit annat än hungrig den här helgen.

Jag håller på och gör tradition av att pausa min godisstrejk när jag befinner mig i Åbo.

att få promenera på bar asfalt är lyx.

Nu befinner jag mig på Jessicas soffa och ska dega i några timmar innan det blir bio.

2011-03-20 @ 16:20:17 Frozen moments Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback