YOU MAKE IT EASIER TO BE, EASIER TO BE ME

Idag gör jag en Felicia och tillägnar ett inlägg åt världens bästa födelsedagsbarn.

Niclas är ungefär världens coolaste person och idag fyller han år. Efter att ha rörts i samma sammanhang (och spelat i samma band) ett bra tag klickade vi för ganska exakt två månader sedan och idag är han som min egen lillebror. Niclas, du vet nog inte hur mycket du betyder för mig, du är en av de vänner jag värderar allra högst!

Niclas kan vara djup, smart och vis men han kan också vara alldeles fjantigt barnslig. Han är oftast antingen rastlös eller trött och ibland båda två på samma gång (och då blir det vilt). Han har en humor som passar mig och han har hjärtat på rätt ställe. Han är världens mest uppmuntrande människa och håller mej ovanför ytan de dagar det är jobbigt. Niclas är en duktig gitarrist och han har stora drömmar. Killen har potential och talang så det bara skriker om det och han kommer att gå sjukt långt. Bäst av allt är ändå att han har ett hjärta som älskar Gud och andra människor. Vilken kille alltså!

Dessutom har han en fin kamera som han fotar trevliga bilder med. Hans blogg kan ni kolla in här.

2011-06-16 @ 14:52:21 Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Niclas

naaw Julia!! :D tack!! <3

2011-06-16 @ 15:04:53
URL: http://niclahenriksson.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback