WHEN I WANT TO RUN AWAY I DRIVE OFF IN MY CAR, BUT WHICHEVER WAY I GO I COME BACK TO THE PLACE YOU ARE.


Vi fortsätter på temat perfekta sommardagar. Idag har det också varit en sådan. Åtminstone den senare delen av dagen.

Efter jobb, lovsångsövning och pizza stack jag alldeles impulsivt iväg ut till Sundom med ett gäng och avslutade kvällen med bastu och simning hemma hos Johannes. Årets första dopp inom Finlands gränser, och vattnet var varmare än i Spanien. Det var en ytterst lyckad kväll med fina människor på ett otroligt fint ställe. Jag skulle kunna bosätta mig i deras bastustuga hela sommaren.


...Ännu en dag när jag inte fått sociologin skriven... Det här med prioriteringar... ;)
2011-06-08 @ 01:02:49 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback