EN SOMMARDAG I BILDER

Inledde dagen med planeringsmöte i Sion hela förmiddagen och sen avrundade vi det hela med lunch på Kantarellis tillsammans med Julia, Anders och Jode. Sjukt gott, ljuvligt väder och ytterst trevligt sällskap.

Sen blev det att joina snyggingarna på bilden, Emma och Evelina, för att ligga på beachen vid Sandö en stund. Gjorde ett försök att plugga också men lyckades inte alltför bra. (Foto: Emma)

När klockan slog sex blev det dags att ta sig ut till Vassor för barnläger- och KDSförberedelser. Där fick vi dessutom grillkorv och sallad ute i solskenet och där fanns snygga och roliga människor som Oskar, genomvackra människor som Nanna och coola typer som Jonnis.

Den sista av dagens aktiviteter som fångades på bild var simturen vid Vassorkråsin. Regel nummer ett sommartid: ha alltid bikini med dig, du vet aldrig när du får chansen att hoppa i vattnet. Att man sen inte har nån handduk och blöter ner nån bil på vägen hem, det är en värdslig sak.

Utöver detta hann vi även med glasskalas på min bakgård och en hel del härjande hemma hos mig. Och nu måste jag definitivt sova för att orka åka till Närpes och jobba imorgon.
2011-06-10 @ 00:45:33 Frozen moments Permalink


Kommentarer
Postat av: Nanna

Oj nejmen där finns ju jag! :) va fint, du e snygg å bra på att fota, kjaam!

2011-06-27 @ 21:09:21
URL: http://vattendroppe.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback