THERE`S A FIRE STARTING IN MY HEART, REACHING A FEVER PITCH AND IT`S BRINGING ME OUT THE DARK

Torsdag. Det här blev nån sorts mittemellandag utan särskilt mycket innehåll. Jag råkade låsa ut mig tidigt på eftermiddagen, så nu har jag suttit hos mamma och pappa och väntat på min reservnyckel (syster) som anländer ikväll nångång.

Men det passar alldeles perfekt med tanke på att jag tillbringade natten, inte med att sova, utan med att se alla tre Sagan om ringen-filmerna. Vi började halvsjutiden på kvällen och avslutade den tredje filmen halv sex på morgonen. Ett helt tillräckligt långt projekt.

Lite kravlöst slöande på soffan med Sagan om ringen-i bokform idag-tackar man inte nej till i denna annars stressiga tillvaro. Däremot blir det väl att försöka jobba en aning imorgon då istället. Hur midsommaren ser ut har jag fortfarande ingen aning om.
2011-06-23 @ 17:29:05 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback