SLUT-SLUTARE-SLUTAST

Idag blev det en passlig 12-timmars arbetsdag. Och konferensen har inte ens börjat än. Har ställt iordning skolan där vi ska husera hela veckan och rännt runt hela stan på alla möjliga ärenden. Var helt färdig när jag åkte till mamma och pappa för att få i mig litet mat där halv nio. Åt och såg en film och nu är jag i full gång igen. Förbereder morgondagen och hjärnan går på högvarv.

Och om det är nån som undrar vad det är jag flummar om och vad det är som tar upp all min tid just nu kan man kolla in konferensens hemsida HÄR eller fb-eventet HÄR.

Så ja. Imorgon kör vi igång. WOPPIDOPPIDOOOH. Ska försöka blogga litet under veckan och lägga upp en del bilder om jag bara hinner.
2011-06-28 @ 23:30:59 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback