IF OUR DAYS COULD BE FILLED WITH SMALL REBELLIONS, SENSELESS BRUTAL ACTS OF KINDNESS FROM US ALL

Har suttit på kontoret med Jullan och Steffi nu på morgonen och fixat allt möjligt småstuff. Trevligt sällskap gör liksom allt jobb så mycket roligare. Dessutom blev det lunch på Jullans balkong, en riktig hit måste jag säga.

Och Julia lyckades för andra gången övertala mig till en kaffeskvätt! Jag blir mer och mer lättövertalad och det är illa. Kaffe är ju egentligen helt mot mina principer.

Nedan följer bildbeviset från förra gången:

Foto: Julia O

Nu ska jag ignorera solskenet och istället skriva mina sista skolarbeten innan jag ikväll sticker till Utterö på ungdomssamling.
2011-06-17 @ 15:21:04 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback