HERE´S TO YOU WHEN THE BATTLES THAT YOU FIGHT JUST LEAVE YOU SCARRED, WHEN YOU`RE TIRED TO THE BONE AND YOU`VE GOT NO STRENGTH TO MOVE ON

Just nu är jag bara så genomtrött. Det händer så väldans mycket hela tiden så jag knappt hinner med mig själv. Det hela ledde till att jag var gråtfärdig hela gårkvällen och har haft svårt att hållas vaken på jobbet idag.

Så nu skulle jag behöva några extra dagar. Några för att hinna ikapp med mig själv och några för att hinna ikapp med allt som borde göras.

Kanske sen i Juli.


So I do the best with what I've got
And hope that no one knows
That I strain to see how high I can
Try to stand on these toes
So I do the best with what I've got
And hope that no one knows
That I strain to see how high I can
Try to stand on these toes
Nicole Nordeman
2011-06-13 @ 23:04:39 Andas Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

kram

2011-06-14 @ 18:38:11
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: Agnes

Schysst design du har på din sida. Har du gjort den själv? Skitsnyggt i alla fall!

2011-07-11 @ 00:08:53
URL: http://gravidforsakring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback