YOU BURN AWAY THE ROPES THAT BIND AND HOLD ME TO THIS EARTH. THE FIRE ONLY LEAVES BEHIND WHAT IS OF WORTH.

Jag och favorit-Emilia sitter i soffan och nördar oss med varsin dator och diskuterar livet däremellan. Har hunnit med en överraskningsfest för allas vår Jode tidigare ikväll, riktigt kul och lyckat! Kul att få träffa folk man inte sett på en månad (och skönt att få träffa Jakob och Benjamin och prata litet team :P)

Det känns som att jag borde skriva nånting smart men jag sparar nog det till någon annan dag.

Jag saknar mycket, men jag är glad att vara hemma och motiverad och inspirerad att hugga tag i allt som ska göras här. Det är mitt allmänna tillstånd just nu.
2011-01-14 @ 00:16:49 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback