NÄST-NÄSTSISTA DAGEN I MERIDA

Det gråa vädret fortsätter. Idag har det inte regnat särskilt mycket än, men det är fortfarande grått och i filippinska mått mätt ganska kallt.

Här börjar vi dagarna kl 5.30 eftersom solen går upp klockan 6. Så jämfört med hur det brukar vara när jag är hemma har man hunnit med väldigt mycket när klockan nu närmar sig tre på eftermiddagen.

Har varit inne i Ormoc på förmiddagen och använt min julklapp som jag fick av Jakob; spa-presentkort. Så jag har blivit bortskämd med en timmes helkroppsmassage och sen en fotbehandling. LYX! (och om nån är nyfiken kan jag ju berätta att det gick på under 10 € )

Snart ska vi sticka iväg till Puerto Bello och hålla en lektion i high school och ikväll ska vi ner till seawallen med ungdomarna som ska visa upp dramat vi lärt dem.

Har redan börjat fundera på packningen och försöker planera hur jag ska få hem allt jag vill ha hem utan att ha alltför mycket övervikt i väskorna. Kommer nog att lämna hit en hel del saker misstänker jag...

2011-01-06 @ 08:23:46 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Lilian

Skönt att höra att hemresan närmar sig. Du är saknad och efterlängtad!

2011-01-07 @ 19:56:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback