AND I´M WALKING AROUND BUMPING INTO THINGS YOU SAID

Vardagslyx FTW. Tack Asian Market för att ni importerar filippinsk torkad mango! Och tack någon på loppis som sålde sina fina glas för 0,50 €/st åt mig!



Hej feber. Hejdå kvällsplaner. Hej soffan och nyaste avsnittet av Vampire Diaries.

Idag är jag übertrött. Somnade till och med på jobbet. Medan barnen sov på sina madrasser sov jag med huvudet i armarna, lutad över ett skrivbord. Oops. Sov också största delen av den 1h 15 min jag spenderade på flygplatsen väntades på pappa. Litet dålig kommunikation idag. Men jag lät honom böta i form av en middag på Amarillo så allt är glömt och förlåtet ;)

Imorgon ska jag till Närpes och spendera resten av helgen där. Det blir examenskalas, träffa familjen och förhoppningsvis en hel hög vänner och sen revy på söndag också.
2011-01-28 @ 19:04:59 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ella

Jag fick en påse torkad mango av Daniela då ni kom hem från filippinerna. Men jag vågade inte riktigt smaka på den , så ja lade undan påsen i ett skåp. Men nu när jag läste ditt blogginlägg så tog jag mod till mej och öppnade påsen, och det var ju riktigt gott! :D

(okej, du kanske inte ville veta dedär, men jag tyckte det var lite roligt..) :D

2011-01-28 @ 20:18:12
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback