NOW MY WORLD IS AT YOUR FEET. I WAS LOST AND I WAS FOUND, I WAS ALIVE AND NOW I`VE DROWNED.

Jag speedar fortfarande på. Tredje dagen nu. Och har fortfarande inte lyckats göra nåt åt hemtenten jag skulle börja med i måndags. Har gjort ALLT annat istället. Storstädat. Fixat ett bord på loppis och fört ditt halva min lägenhet. Umgåtts med syster x2. Varit i Närpes. Shoppat. Fyndat fina vinglas-och en massa annat också för den delen- på loppis (dagens glädjeämne). Bakat chokladkex. Fyllt min kalender ännu mer. I like it.

Men jag har iallafall kommit så långt att jag lånat 2/4 av tentlitteraturen. Så nu ska jag krypa under täcket med dem.

Imorgon ska jag fortsätta speedandet. Misstänker hela veckan kommer att bli speedad. I like it.

(och imorgon ska jag köpa torkad mango <3 och på lördag ska jag till närpes sådär på riktigt och träffa människor <3)
2011-01-26 @ 22:41:53 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback