CAUSE I DON`T KNOW WHO I AM, WHO I AM WITHOUT YOU. ALL I KNOW IS THAT I SHOULD.

Alltså jag gör ju annat än att sakna Filippinerna också. Till exempel har jag hängt med Emilia fram tills i fredags, varit på SuperFridayChurch, spelat med bandet, haft besök av lillasyster, gått på café, varit på bio med 13 andra fina typer (vi tog upp nästan en hel rad...) och idag har jag varit på söndagsmöte.

Jag är trött hela tiden men allt annat än slö. Vilket leder till att jag vill hitta på en massa saker men ändå är litet för trött för att vara helt närvarande. Jag finner mig ganska bra i att vara tillbaka i Finland men att återvända till vardagen, med allt det innebär, är litet svårare. Helst vill jag bara göra roliga saker, uppleva en massa känslostormar och skippa allt vad ansvar heter (som till exempel statistiktent och sociologi-inlämning imorgon...).

Mitt humör är inte det bästa idag och tröttheten är ett faktum så jag tänker skippa allt tråk med skolarbete här hemma. Tar istället en sväng via piccolo och köper nåt gott och går sen till syster och chillar en stund. Maayo kaayo.
2011-01-16 @ 18:09:03 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback