YOU BURN AWAY THE ROPES THAT BIND AND HOLD ME TO THIS EARTH. THE FIRE ONLY LEAVES BEHIND WHATEVER IS OF WORTH.

Idag har jag klättrat i berg tillsammans med mamma, pappa och den här vackra människan. Vi tog oss uppför Masada som finns alldeles i närheten av döda havet. Uppe på toppen har tidigare funnits en fästning och de har grävt ut och byggt upp en del av det nu.



Sen lekte vi i Döda havet en stund. Eller, jag fotograferade andra som lekte.

Nu, däremot, ska jag sova för klockan sju ska jag stiga upp. Imorgon är det Adjö Jerusalem och Hejsan Samarien, kibbuzen pappa jobbade på som ung och staden Safed där vi ska tillbringa resten av tiden fram tills avfärd på torsdagkväll.
2011-02-28 @ 22:38:06 Adventures Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback