YOU KNOW THERE WILL BE DAYS WHEN YOU`RE SO TIRED THAT YOU CAN`T TAKE ANOTHER STEP. THE NIGHT WILL HAVE NO STARS AND YOU`LL THINK YOU`VE GONE AS FAR AS YOU WILL EVER GET.

Det här stressandet (och sömnsvårigheterna det medför) börjar ta ut sin rätt. Barnen på dagis har varit både förkylda och spytt nästan varenda en. Och nu är det tanternas tur. Igår var tre borta, idag två. Och ikväll har jag feber och uppsvälld hals. Lyckat. Behövs verkligen på dagis imorgon, och jag behöver verkligen min energi den här sista dagen innan allt är ur världen och jag får försvinna från vardagen ett tag.

Och att vara sjuk på semestern är ju inte heller särskilt kul.

Ikväll har jag iallafall hunnit påbörja packningen. Och under tiden har jag laddat ner SPSS, så nu ska här konstrueras tabeller och skrivas uppsats.

Hur jag gör med jobbet som börjar klockan sju imorgon vet jag inte :S

(Dagens ljuspunkt var fint besök och en fin te-stund med Jullan, Fia och Ia <3
Dessutom blir jag litet glad av att lyssna på Mew)
2011-02-22 @ 21:27:54 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback