SO I PUT ASIDE THE MASQUARADE AND ADMIT THAT I AM NOT OKAY. IT MAY NOT BE THE THING TO SAY BUT I`M NOT ASHAMED TO NEED YOU MORE EACH DAY.

Jag blir ju orolig. Börjar känna mig som en pensionär när jag piggt vaknar klockan sju och stiger upp halv åtta medan resten av familjen ännu sover. När man har semester ska man väl sova? Eller?

Fast i och för sig har jag en extra tendens att vakna tidigt när jag inte är ensam, och det är väldigt trevligt eftersom jag njuter av att få fixa mig i lugn och ro innan alla andra vaknar.

Igår promenerade vi i princip hela dagen. Vi besökte trädgårdsgraven, gamla stan, klättrade upp på oljeberget, såg Getsemane-trädgården med tusen år gamla olivträd, njöt av fantastisk utsikt, promenerade uppe på Jerusalems stadsmur, vandrade genom de arabiska kvarteren och deras marknad, shoppade sandaler och åt falafel innan vi till sist satte oss i en taxi-helt dödströtta-och åkte hem till vårt lilla bed&breakfast.

Idag blir det Yad Vashem- ett holocaustmuseum, och sen vet jag inte så mycket mer.
Ska iallfall hinna via marknaden och köpa de här. Godaste i chokladväg jag ätit på evigheter!

2011-02-27 @ 08:02:02 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback