JAG SKULLE FÅ DEN TIDEN ÖVER FÖR MIG SJÄLV SOM JAG HAR SAGT ATT JAG VILL HA

 

Jag och några andra snyggingar på bröllop i lördast. Elin och Andreas (som är nästa brudpar-i April smäller det!) och finaste Edith (vars bröllop jag var på för ganska jämt ett år sedan). Yngre än mig är de dessutom hela bunten.

 

Men, även om det låter som att jag har en liten kris så tycker jag läget är ganska lugnt. Ibland känner jag bara ett litet behov av att påpeka för utomstående hur stor del av mina äldre, jämnåriga och yngre vänner som är gifta ;)

 

Jag skulle ju faktist ändå inte ha tid med en kar just nu, så det får nog vänta ;)

 

(fotograf är Nicolina)

2011-02-22 @ 22:51:14 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback