I DON`T KNOW WHAT I`VE DONE OR IF I LIKE WHAT I`VE BEGUN. BUT SOMETHING TOLD ME TO RUN AND HONEY, YOU KNOW ME, IT`S ALL OR NONE.



Jag är inte så bra på det här med att plugga effektivt. Sitter på Tritonia och kämpar med en bokrapport men boken är så enormt tråkig. Den handlar om hur man analyserar data som rör sociala fenomen och är skriven på äckligt jobbig engelska. Har hunnit med halva första kapitlet och överväger att snart ge upp för idag. Jag kanske lyckas bättre om jag tar en lunch- och loppispaus och sen fortsätter där hemma. Ha, I wish! :P

Imorgon sticker jag till Åbo direkt efter jobbet. Ska hälsa på Tove och Jessica och få litet miljöombyte över helgen. Ska bli skönt att få koppla bort allt annat en stund.
2011-02-10 @ 10:48:44 Leka Studerande Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback