AND ALL I CAN THINK ABOUT IS HOW LONG I`VE BEEN WAITING TO FEEL YOU MOVE ME

Ibland är jag helt enkelt litet dum. Som när jag tackar ja till en extra åtta-timmars arbetsdag när jag redan har för få timmar på dygnen ända fram tills resan. Men hej, I need the money. Jag får bara ta och försöka trycka ur mig tio sidor text på de små extra minuter som ju ändå borde existera litet här och där fram tills onsdag.

Ikväll vägrade jag dock att vara produktiv. Stack till syster direkt efter jobbet och har hängt med henne hela kvällen. Loppis, mat och soffläge med Bones och Vampire Diaries.

Men nu blir det nog sängen. Är dödstrött och måste hinna vara litet produktiv innan bröllopet imorgon.
2011-02-18 @ 22:53:39 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback