IT ALL FEELS SO TYPICAL, GUESS I`M LOOKING FOR A MIRACLE.

Måst bara skriva en rad om hur otroligt frustrerande det är att bli pigg som en mört så fort klockan är över 22. Speceillt när man varit dödstrött hela dagen och sovit 3,5 timme natten innan. Men nej, jag fungerar inte riktigt som jag ska just nu. Har flera nätter i rad legat och vridit mej fram till fyra på morgonen.


Idag har jag varit ur funktion hela dagen men nu, när jag äntligen skulle få gå och sova, är jag pigg och på G och kommer på en massa saker jag borde göra och hinna med.


Nåja, jag ska iallafall göra ett försök att sova.
2011-12-13 @ 21:41:40 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Evelina

släktmiddag? Höh?

2011-12-13 @ 22:03:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback