HERE WE GO AGAIN, IT`S ALL THE SAME. A FAMILIAR SCENE BUT WE CALL IT BY A DIFFERENT NAME.

Feelisen de två senaste dagarna har inte varit den bästa och orken är återigen bortblåst. Idag har jag jobbat lite och skrivit en halv dogmatikessä, men annars har jag egentligen inte gjort mycket alls. Legat på soffan och sängen med filmer och serier. Försvinner från omvärlden lite. Får dåligt samvete när jag dissar roliga händelser, men ja... Jag blir såhär ibland. Inte för att jag på något sätt är på dåligt humör eller mår dåligt, jag är bara energilös. Förr eller senare brukar jag hitta tillbaka igen. Jag hoppas på redan imorgon.
2011-12-27 @ 21:36:19 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback