A CHANGE IS CALLING OUT, I CAN FEEL IT´S BREATH. OH, MY FEARS ARE FALLING DOWN, RIGHT TO THEIR DEATH. WELL, MAY THEY REST.


Det har varit en fin dag idag. Många fina människor. En nattgäst, ett lunchsamtal, en hänga-vid-kiosken-med-min-favoritlillebror-stund, en kaffedejt, springa runt på konstens natt tillsammans med random fina typer, besök av gänget ovan som gillar mitt tak, och extrafinbesök av världens sötaste tjejer. Människor gör mig glad.

Men samtidigt observerar jag gång på gång hur jag förändrats de senaste åren. Förr trivdes jag allra bäst i stora sammanhang med många människor. Visst kan det fortfarande vara kul, men det allra bästa är ju nog när man får träffa människor i ett litet gäng eller en och en. Då hinner man ju prata om saker som betyder nånting och man kan lära känna varandra på riktigt. Mer kvalitetstid åt folket. (Även om jag fortfarande gillar flippandet också...)
2011-08-12 @ 01:17:45 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback