OH, WHEN FEAR ROLLS LIKE THUNDER IN YOUR SOUL AND ALL THE LIES HAVE GOT YOU UNDER THEIR CONTROL, AND YOUR MIND IS JUST TO CONFUSED TO SEE WHAT IS TRUE...

Just nu håller jag på att stressa ihjäl mig utan att egentligen ha alltför mycket att göra. Däremot har jag alltför mycket att tänka på och alla oklara situationer gör mig smått galen. Dessutom har jag smått ångest eftersom jag vet att det kommer att bli en alltför stressig höst. Att inleda alltihop med 2 veckor sjukledigt (från och med nästa måndag då jag ska opereras-ingen stor grej, bara dagskirurgiskt) gör ju inte det hela bättre.

I feel thin, sort of stretched. Like butter scraped over too much bread. I need a holiday. A very long holiday.
-Bilbo Baggins

Men semester har jag haft i två veckor, that´s not what I need. I need some clarity.

Så nu sticker mitt stressade jag iväg till Jeppis och pluggar teologi några dagar och hoppas på att bli litet klarare i huvudet under tiden. Lite kyrkohistoria borde ju lugna nerverna ;)
2011-08-08 @ 15:03:54 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback