...AND FIND THE SPARK THAT`S BURIED DEEP. IT WON`T GO OUT.

Jag behöver få komma tillbaka till verkligheten och vardagen igen. Och det fort. Det finns en risk att jag blir knäpp annars. Tyvärr är det sjukskrivning som gäller ännu och jag borde seriöst ta det lugnt för att kunna bli friskförklarad nångång. Problemet är bara att mitt huvud inte orkar ta det lugnt längre. Jag vill planera och organisera, jag vill träffa människor och gå på kaffe utan att dricka kaffe. Jag vill få struktur på mina dagar, jobba och studera, prata med andra än min familj. Forsätter jag såhär kommer jag att bli ineffektiviteten personifierad. Och eremit. Suck.

Som tur är fick jag i alla fall fint besök av bästa ledarteamet ikväll och jag fick använda hjärnan en liten stund.Tack för det, alla inblandade.
2011-08-29 @ 22:20:35 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Benjamin

Tror du har närmare till vardan än till eremitlivet, trots allt. Tack för igår!

2011-08-30 @ 19:09:47
URL: http://twitter.com/benjaminstreng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback