LOVELOVELOVE

En sak till måste jag så säga. FATTA vilken otrolig LYX det är att få vara del av en gemenskap, ett arbete och en kultur där folk uppmuntrar varandra till höger och vänster och verkligen tror på och hejar på varann. Jag kan inte ens räkna de komplimanger jag fått under denhär dagen, än mindre under den senaste veckan.

Och vilken glädje att själv få bli en sån människa som istället för att bara tänka fina saker om människor faktist talar ut komplimanger och uppmuntran! För ett halvår sedan var det verkligen inget som var självklart eller naturligt för mig.

Det är så kul att sitta på facebook nu såhär efter konferensen och se alla uppmuntrande statusuppdateringar, kommenterarer och inlägg. Här kommer ett urplock av det jag hittade på min newsfeed just nu:

Vill säga ännu ett tack för att du hjälpte till på EC11 COME ON! du rockade fett!


Du e som typ hur Cool och awesome som hälst baraså du vet! :)


Tack för en underbar konferens! ♥ måste även tillägga att jag börjar förstå A när han brukar säga hur stolt han är; för denna helg har jag varit så stolt över alla som varit med och gjort varje möte till ett oförglömligt och berörande möte! att först få planera och hålla i trådarna för ett möte och sedan se sådana fantastiska, talangfulla människor förverkliga mötet :) Tack!


Älskar er alla så mycket! Tack för ett fantastiskt samarbete och all uppmuntran! ♥


Jag upprepar ett font 72 ♥ till alla ni som genomföra EC så bra, att jag kunde så gott som stå i bakgrunden och mumla för mig själv!


W, en dag ska jag bli lika cool som du!


Är så fruktansvärt stolt över det enorma arbete alla underbara människor ha satt ner på EC11, ofattbart bra har det varit!!


Du e fettbra! Vilken kille!


DU ÄR DEN HÄFTIGASTE JAG KÄNNER ! :)


Du e grym! Najs att lära känna dig :)


OM MY GOODNESS .. I have no words. I love my church and all beautiful people in it. EC 2011 flippin awesome! Jesus you're the sickest coordinator ♥


Tråkigt att facebook har så små hjärtan... men här kommer ett som är större än det ser ut: ♥ !


Mitt EC sku ha vari bra mycket tråkigare utan dej J! Tack för att du e den du e! :D


J, du e jättesnygg! :)

2011-04-25 @ 00:05:39 Människor Permalink


Kommentarer
Postat av: Benjamin

galet. sånthär älskar man. och ännu mer då man vet att det inte är ytliga polerade påståenden utan heelt sant!

2011-04-25 @ 21:50:36
URL: http://twitter.com/benjaminstreng

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback