LAY IT DOWN A LITTLE, LAY IT DOWN A LOT, I DON`T WANT TO HOLD IT ANYMORE. LAY IT DOWN IN PIECES, LAY IT DOWN IN WHOLE, EVERYTHING I`VE CARRIED ON MY OWN.


Jag har på känn att jag är aningen stressad. Inte för att det egentligen känns så, men för att jag inte har kunnat sova på tre nätter nu. Jag har aldrig annars problem med att somna, men nu tar det flera timmar innan tankarna slutar snurra och sen sover jag oroligt som en...nånting.

Det blir två tuffa veckor nu. På torsdag börjar EC och innan det ska jag lära mig låttexter och stämmor, få min predikan från idé till verklighet, skriva en tidningskolumn, vara på två halvdagsföreläsningar, jobba, och dessutom pyssla på med allmänna EC-förberedelser-som en hel massa städande och roadande. Plus att jag ska partajja imorgonkväll! Dumt som bara vad att börja på med nåt sånt, men jag VILL! Det är flera år sedan jag firat min födelsedag på riktigt.

Veckan efter EC är det jobb på heltid som gäller.

Men alltså. Jag gillar ju det. STENHÅRT. Men det är litet jobbigt att inte få nån sömn på nätterna.

Now I´m off to föreläsning om ätstörningar.
2011-04-15 @ 14:53:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback