BUT WITH WHAT WE HAVE I PROMISE YOU THAT, WE´RE MARCHIN ON

Efter sju dagar med antibiotika har jag fortfarande en stadig kroppstemperatur på 37,0 grader. What to do about that? Man blir ganska slut men man orkar liksom inte vila hur länge som helst heller. Det funkar inte helt praktiskt. Jag kommer att fara på jobb imorgon, och jag kommer att köra på i 110 över helgen och i princip leva i Sion på grund av alla övningar, planeringar och möten.

Det mest frustrerande är att jag har så stort sömnbehov nu att jag börjat sova länge på morgnarna igen. 11, 12 och till och med 12.30 en dag. Gillar inte.

Men jag är på bra humör, don´t get me wrong! Tycker livet är riktigt trevligt just nu.

Nu ska jag öva litet stämmor. Sen blir det middag med M-L och bandövning hela kvällen.

2011-04-07 @ 14:10:35 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback