ALL IN FOR LIFE <3

WOW. Jag saknar ord. FY VILKEN BRA HELG VI HAFT! Vilket team, vilka ungdomar, vilken Gud! COME ON! Det bästa av allt är att det inte bara är ett program vi ordnar en gång i året, det är VÅRT LIV.

Ursäkta om jag låter överentusiastisk men jag är aningen trött, slutkörd, speedad, superpeppad och allmänt kär i livet, människor och Jesus nu.

Eftersom jag inte tagit en enda bild själv snattar jag av andra för att ni ska få se en aning av vad vi pysslat med. Mer kommer antagligen senare.

Foto: Jakke Nordblad
Foto: Jakke Nordblad
Foto: Patrik Hellström
Foto: Amanda Ehn
'
Foto:Amanda Ehn
Foto: Patrik Hellström
Foto: Patrik Hellström
Foto: Patrik Hellström
2011-04-24 @ 22:20:53 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback