IN THIS LIFE I KNOW WHAT I´VE BEEN, BUT HERE IN YOUR ARMS I KNOW WHAT I AM. I´M FORGIVEN.

Jag märker hur jag mer och mer drar mot sociologi istället för socialpolitik. Har tidigare funderat på om man skulle byta över, läsa några bryggkurser och läsa magistern i sociologi. Nu börjar jag fundera på det igen.

Har varit på kandidatseminarium och funderat över ämne för uppsatsen. Ungdomar och könsroller skulle jag helst skriva om, men som sagt så misstänker jag att det drar för mycket mot sociologi. "Ungdomars syn på jämställdhet" kanske är en mer socialpolitisk inriktning. Nåja. Vi får se.

Jag borde iaf ta tag i litteratursökandet nu på direkten, annars kommer jag aldrig att komma igång. En TA-artikel borde jag också få ihopknåpad ikväll. Samt göra some searious reading i min ledarskapsbok som egentligen skulle ha varit läst redan i måndags. Oj.

Regningt är det idag men jag gillar det. Höstmys utan att vara kallt och ruggigt.
2010-09-15 @ 17:24:57 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback