LIKE I`M MEMORIZING THE SAME OLD PHRASE, JUST REPEATING MY STEPS TO THE SAME OLD PLACE

Vill ni höra en rolig historia om hur disträ jag kan vara?

Det var en gång-närmare bestämt igår, när jag skulle cykla iväg på ledarsamling-som jag inte kunde hitta min cykel. Jag var helt övertygad om att den skulle stå på sin vanliga plats i cykelstället. Men icke. Så jag började fundera. Var kan jag ha lämnat den? Har jag cyklat till Sion och gått hem nu igen? Eller till Citymarket? Nee... Efter en lång stunds funderande (till saken hör att jag redan var försenad och skulle infinna mig i Sion cirka gurka fem minuter senare) konstaterade jag att jag senast haft cykeln till kontoret när vi hade utskottsmöte förra lördagen. Efter mötet cyklade jag in till stan och shoppade på HM. Och GICK tydligen hem. Så när jag kom till torget stod cykeln snällt kvar där, en hel vecka senare.

Tur var väl det.
2010-09-11 @ 14:20:10 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback