IT SCARES ME TO THINK THAT I WOULD CHOOSE MY LIFE OVER YOU. MY SELFISH HEART DIVIDES ME FROM YOU, IT TEARS US APART.

bild: wasateater.fi


Vilken lång och innehållsrik dag. Kul men uttrötttande. Har haft huvudvärk hela dagen så nu är det skönt med litet lugn och ro. Har hunnit med drama på jobbet (nånting brann och propparna for så halva rummet har varit mörkt hela dan plus att stanken var förfärlig), en visit hos Evelina och Anders, funderingsträff med lovsångsteamet hemma hos Iddo och sen teater (Allt eller inget) på Wasa teater. Ytterst underhållande pjäs, jag höll på att skratta ihjäl mig mellan varven. Men jaa... ibland blev det nog litet väl... Host.

Det var dagens uppdatering. Nu ska jag vila mitt sjuka huvud och hoppas på ny energi tills imorgon. Har faktist inte särskilt mycket planer för helgen, ledarsamling imorgon tidig kväll, bön och planering lördag förmiddag och gudstjänst söndag eftermiddag. Vilket betyder en hel del ledig tid också. Kanske man borde påbörja kandin...
2010-09-23 @ 22:09:48 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback