I`M NOT WHO I WAS BEFORE

Okej, att jag blir ynklig när jag är sjuk är ett välkänt faktum. Men det här är way beyond anything jag upplevt sen jag var typ jätteliten. Jag har nästan aldrig feber, förutom litet stegring för några veckor sen, men nu när febertermomtern visar 38,7-då orkar jag knappt sitta upprätt mer. Helt utslagen.

Har sovit hela dagen, och vaknat några minuter mellan varven och sen fortsatt. Växlar mellan att ligga under täcket och huttra som en idiot och att helt enkelt svettas bort. På studenthälsan trodde dom jag hade angina och skickade mig på svalgprov men det visade sig sen vara rent, så nej.

Jag kan inte svälja, vilket resulterat i att dagens födointag bestått av två små smörgåsar och två glas vatten. Suck.

Och ja, det här är ett tyck synd om mig-inlägg ;)
2010-09-28 @ 15:02:27 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback