BUT I`D RATHER SPEAK HONESTLY AND WEAR A TATTERED HEART ON MY SLEEVE, CAUSE IN THE MIDDLE OF MY BROKEN DREAMS REDEMPTION IS HERE.

Ursäkta inaktiviteten. Har varit i Närpes utan dator största delen av tiden sedan jag senast uppdaterade.

Lördagen spenderades med tjejena; först hos Malin med hela tjejgänget, sen Fagerö där vi dansade oss svettiga i puben och sen avslutades natten med en sväng till Kstad (och Teboil förstås) med Jessica, Ika, Dan och Ivar. Kom hem 6-tiden på morgonen. Och jo, det var kul :)

Söndagen sov jag halva dagen och låg på sängen och kollade House andra halvan. Igår blev det Närpes igen, hade cell med världens finaste tjejer. Blir så glad och uppmuntrad av att träffa dem <3

Annars är det mycket sömnbrist och snurriga funderingar och massvis av planerande och tankearbete. Men det blir nog bra.

Imorgon börjar jag jobba sju så jag borde sova nu. Har första kandidatseminariet imorgon också, så det blir att fara till skolan på riktigt för första gången i höst.
2010-09-14 @ 22:08:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback