WITH YOU WITH ME, FACING TOMORROW TOGETHER, I CAN LEARN TO FLY

Jag är helt färdig. Har varit borta hela dagen (och hela helgen också för den delen), men kul det. Brunchade med Jullan, Jossan och Fia och lämnade sen hos Jullan och chillade ända tills gudstjänsten. Lyssnade på en dunderbra predikan, serverade tårta åt folk och firade Steffis 40-årsdag. Kom hem för en halvtimme sen och nu skulle jag egentligen kunna stupa i säng. Måste dock fixa en del småsaker med några artiklar än och så borde jag planera morgondagens cell en aning.

Ska till jobbet imorgon för första gången sen i tisdags. Känns som en evighet. Sen bär det direkt till Närpes för att träffa tjejerna. Jag gillar.

Jag känner fortfarande att livet går väldigt mycket på högvarv. Jag har exakt en helt ledig helg innan vi sticker till Filippinerna den 13 december, och den helgen planerar jag ändå att spendera i Åbo eller Hesa. Men, jobbet tar väl slut snart så då blir det förhoppningsvis aningen lugnare så man hinner med litet bättre.

Gonatt.
2010-10-17 @ 20:25:21 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback