WHEN GOOD THINGS ARE UNRAVELING BAD THINGS COME UNDONE

fina spanjorskor

Elin å Krisse låås va na halvordentli

en onormalt normal bild av Ivar

me and my love ;)


Jag har sedan senast:

-blivit introducerad till en hel hög med metalbänd jag inte lyssnat på tidigare
-varit på Royal med Jonas, Ciara och hennes vänner. Trevligt trots att det var ganska folktomt.
-härjat runt på Fontana med Elin, Ivar och Krisse.
-träffat gulle-Lina
-käkat den obligatoriska Hesematen
-återvänt hem med extremt sjuka fötter eftersom kombinationen "kan inte alls gå i"-skorna och röj på dansgolvet inte är den bästa.


Ska göra innan jag vaknar imorgon:
-äta litet lakrits
-eventuellt påbörja ett avsnitt Bones bara för att lugna ner min hypade hjärna
-soooovaaaaa och drömma om fotmassage


Ska göra imorgon:
-sova lääänge
-fara på gudstjänst
-fika med spanjorerna (och Jonas :P)
2010-10-24 @ 03:52:25 Paarrteeey! Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback