I ACT LIKE AN ORPHAN, I FORGET THAT YOU FOUND ME, YOU CAME LIKE A WHISPER AND SAVED ME WITH A SPARK.

 

Hahaha. Jag har litet roligt åt den här bilden från igår (som jag stulit av Claudia). Jag ser ut som ett blekt spöke där mitt mellan spanjorerna och Jonas.

 

Idag:

-gudstjänst

-chill på Amarillo tillsammans med gänget på bilden

-kebab med Jonas

-film med J, Cindy å Fjellin.

 

Nu är jag mest bara trött och saknar vettigheter att skriva. Nästa helg sticker jag till Hesa på ledardagar och innan det ska en hel del annat hinnas med också.

 

Men livet är fint. Tack Jesus för att jag har människor att dela det med.

2010-10-24 @ 23:39:41 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback