HOPPLÖSHETEN

Välkommen tillbaka feber och halsont. Eller nej, egentligen inte välkommen alls. Jag avslutade min förra antibiotika-kur i lördags...

Var helt färdig på jobbet nu på eftermiddagen. Vilket resulterade att både Tritonia-pluggandet och Filippinerna-träffen fick ställas in. Jag som ren ställt in cellen för att kunna plugga och filippin-planera. Nu har jag istället försökt sova bort febern och sitter och kämpar med idépappret hemma, med alltför få källor... Blörk.




Jag dör litet nu. Vill helst bara gråta och skrika. Varför ska det vara så sjukt svårt att hitta material? Det finns hur mycket som helst men allt som kan räknas som en vetenskaplig artikel, publicerad i en vetenskaplig journal, är sånt där skit som man måste betala för att få ladda ner. Jag dör. Jag har deadline kl 14 imorgon. Och ifall jag är i skick imorgon måste jag till jobbet, vilket betyder att jag borde få det här inskickat nu. Jag dör.

Jag vill bara sova.

Det är inte så smart att ändra sin rubrik fyra gånger så att man sen har två dagar på sig att åstadkomma nånting vettigt.
2010-10-11 @ 20:22:49 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback