THERE´S NOTHING IN THIS WORLD THAT I CAN STAND UPON, APART FROM YOU, APART FROM YOU

Flumm flumm flumm. Jag borde skaffa rutiner. Jag blir så flummig den här tiden på dygnet.

Men nåja. Det jag tänkte säga var att idag har varit en bra dag. På grund av fina människor.

-fick skjuts till stan med Ika och Ann som jag inte träffat på evigheter
-fördrev litet tid hemma hos Elin tillsammans med henne och Ann
-spenderade hela kvällen på Linas soffa med te och genomintressanta diskussioner

Jag fortsätter förundras över hur fina människor jag har omkring mig.

Imorgon ska jag hänga med Elin. På fredag morgon packar jag mig i en bil med diverse pastorer och ungdomsledare och sticker till Ekenäs på Team Actions ledardagar. Det blir säkert givande det också. Och så får man ju träffa ett gäng kära nylänningar, som till exempel min kära Trampolina/Emppu/får/varg/sköldpadda <3

Sen har jag seriöst börjat överväga att skaffa katt. Vill ha sällskap, och fast jag aldrig sett mig själv som någon kattperson börjar jag inse att dom är väldigt trevliga och mysiga (och ändå inte lika krävande som en hund). Och jag är trots allt hemma mycket. Det största problemet i nuläget är väl nog att jag snart sticker till Filippinerna för en hel månad, så kanske man borde vänta tills efter det... Hur stor lägenhet borde man ha om man ska ha en inomhuskatt? Nån som vet/har en åsikt?
2010-10-28 @ 00:22:43 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Jonna

Thomas syster har en innekatt i en ungefär lika stor lägenhet som du har (rum + kök) å he tycker ja no e helt ok :) Klart att he e skönast för en katt att få va ut, men i stan funkar he ju int, så skaff katt bara :D Bara ja får kom å häls på sedan! Kattungar e he sötast som finns :)

2010-10-28 @ 09:17:15
Postat av: Anonym

Tänk på att en katt innebär väldigt myket mer städning.. Katthår överallt...

2010-10-28 @ 20:42:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback