MAYBE I`LL JUST SING ABOUT IT




Hej hopp!
Igår och idag har jag suttit i skolan hela dagen. Eller, igår satt vi faktist inne på Föregångarna, men skola var det för det. Intressant dock.

Hade inga speciella planer för ikväll men hastigt och lustigt blir det nu att fara ut till Amarillo och äta med Ciara (en tjej vi träffade i Spanien för två år sen), Jonas och nån till som jag inte har en aning om vem det är. :D

Fördelen med att gå ut och äta på en lördag är 1) god mat och 2) en orsak att använda sin nya fina tajta kjol. Att min skjorta är skrynklig passar inte riktigt in i resten av min outfit men det är inte så mycket att göra åt den saken när han som lånat mitt strykjärn befinner sig i Iran för några månader framåt ;)
2010-10-23 @ 15:51:48 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Alina

Men snart kommer han hem :D jee!

2010-10-23 @ 16:10:02
URL: http://neppe.peppar.fi
Postat av: Lukke

Aj du fick sen aldrig tillbaks det?:D

Visste typ inte att Ciara sku vara i Finland nu.. eller ja kanke, men hon har iaf inte ringt...

2010-10-23 @ 23:54:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback