IF GRACE IS AN OCEAN WE ARE ALL SINKING

Hittade fler bebisbilder som jag scannat in för länge sen. Tänk att man varit sådär cool en gång i världen! ;D Jag blir ju nästan bebisjuk och vill ha egna småbarn att gulla med!

Idag firar jag ledigheten med att ligga i sängen ännu när klockan är halv sex. Vaknade sent och har spenderat dagen med att kolla ifatt några av mina favoritserier; NCIS, Bones och Glee. (Ny säsong av NCIS-I´m happy!)

Har jag tur hittar jag nån människa som fortfarande är kvar i stan att spendera kvällen tillsammans med (de flesta av "det vanliga folket" har stuckit iväg till Helsingfors på Action-festival över helgen)
2010-10-21 @ 16:25:59 Bara Jag Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

scenariot på den översta bilden känns bekant. :)

2010-10-21 @ 19:42:14
URL: http://lottaregina.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback