I MUST CONFESS THAT IT`S TRUE THAT I`M NOTHING WITHOUT YOU

 

 

Mamma och Pappa är inte så dåliga dom heller. <3

 

Har spenderat kvällen med Mamma. Skulle intervjua henne för en artikel men det blev så mycket mer än bara det. Jag tycker om det här med att vara så pass gammal att man klarar av att ha vettiga diskussioner med sin mamma. Att vara så pass gammal att man till och med vill be sin mamma om råd och höra om hennes erfarenheter.

 

Har efter den här kvällen än en gång konstaterat hur otroligt mycket jag älskar min familj och hur tacksam jag är.

 

(dessutom har jag kommit fram till att den absolut bästa medicinen om man mår dåligt eller känner sig litet ful, eländig eller bara annars bläig nån dag är att kolla på bebisfoton. För helt ärligt så var jag en arma söt unge ;D)

2010-10-13 @ 22:46:26 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

å att du ska gå runt å känna dig ful e ganska fräckt mot oss andra. :)

för övrigt diggar jag speciellt pappans brillor och tror att ni hade en likadan soffa som vi.

2010-10-14 @ 09:59:29
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: Lilian

Charmtrollet! Mors hjärta smälter..igen och igen.. :)

2010-10-14 @ 10:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback