HE GAVE THEM SOMETHING TO BELIEVE

Haha. Vi gjorde nog inte så mycket vettigt ikväll men det behövs kvällar när man ligger i en hög på Karolinas golv och gapskrattar åt ingenting och käkar mandariner också. Länge sen jag skrattat så hysteriskt, ni vet sådär så det inte går att stoppa och bara blir värre när man försöker (eller om nån skriker "Tyyyyst, e ringäääär!!!" ;D) Mina celltjejer är dom bästa.

Nu borde jag sova. Ska stiga upp om mindre än sex timmar.

Meeen, HALLELUJA så har jag bara två dar på jobbet kvar nu! Stressen lättade liksom ganska mycket genast jag fick den informationen. Nu hinner man börja leva igen. Fast inte imorgon ännu. Och kanske inte på onsdag heller. Men sen! ;)
2010-10-18 @ 23:23:27 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: lottaregina

:D

2010-10-19 @ 09:37:34
URL: http://lottaregina.wordpress.com
Postat av: lena

tack julia! (:

jo, en sak ja ha fundera mytchy på på sistone hede fö mieg å.

Tu e bra tu Julia! <3

2010-10-20 @ 15:17:21
URL: http://nattsomvantar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback