AND HONEY, YOU KNOW ME IT`S ALL OR NONE

 

Tyvärr har youtube litet dåligt med Missy Higgins-klipp. Men hon är definitivt värd att lyssna på. På spotify till exempel, här.

 

Nu har jag varit till skolhälsan för fjärde gången den här veckan, diskat och tvättat och skrivit klart och skickat in min bokrescension. Nu ska jag nog kolla ett avsnitt Bones och sen är det förberedelser för söndagen som gäller resten av kvällen.

 

Skulle egentligen ha varit ledare på ungdomarnas Jesushelg nu fredag-söndag men jag måste nog vila mig några dar än. Hade fortfarande ett alltför högt infektionsvärde även om febern börjar hålla sig på stegringsnivå och halsen känns hundra gånger bättre.

2010-10-01 @ 17:41:52 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback