YOU TOOK THIS FAILED ATTEMPT TO STAND AND YOU CARRIED ME

Idag har varit en "pimpla te-dag". Först satt jag hemma och kände mig effektiv genom att skriva skolarbeten och pimpla te, sen var jag på en flummig men efterlängtad bandövning (utan te tyvärr) och sen satt jag på O´malleys och pimplade te med Elin, Jonas och Gusa.

Nu ska jag skriva en sista inlämningsuppgift så jag inte har så mycket att skriva imorgon.

Jag har en julstädad och pyntad lägenhet och JAG VILL DRICKA GLÖGG (även om te också är helt bra)!

Och för övrigt kan jag informera er om att jag inte är konstruerad för så här kallt väder. Kyla-vik hädan!
2010-11-25 @ 23:42:15 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Felicia

Hihhii :) Fina människor gör fina bilder ;)

2010-11-26 @ 06:35:50
URL: http://koldioxidetssang.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback