WELL TODAY I FOUND MYSELF AFTER SEARCHING ALL THESE YEARS

 

Det här måste seriöst vara det godaste sedan makrillknäcke! <3

 

Förutom fruktsoppa drogar jag Kings of Leons nyaste: Come around sundown


Annat jag sysslar med är statistik (jag kände mig nästan smart idag) och att använda upp en del av den förvånansvärt stora lönen som kom in på mitt konto igår. Köpte mig ett par finfina kostymbyxor-typ. Och två halsband. Borde ta mig i kragen och gå ut på stan och söka ett par vinterskor åt mig här nån dag också. Och kanske en vinterkappa. Men det är alltid tråkigare att shoppa sånt man måste ha.

 

Ikväll: träff med visionsgruppen och bandövning <3

2010-11-03 @ 14:05:32 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback