I`M ALL IN TONIGHT, YEAH I`M ALL IN, I`M ALL IN FOR LIFE



såhär duktiga var vi igår. bilderna är snattade av finaste Daniela som ni kan besöka HÄR.

 


Vilken dag! Och vilken helg också för den delen! Är totalt slutkörd men så otroligt tacksam :)

Jag ser bara mer och mer framemot Filippinerna-resan nu. Tror det kan bli sjukt bra, vi är iallafall ett sjukt bra gäng med fina, duktiga och uppmuntrande människor.

Dagen har alltså bestått av:
9-13 förberedelser (t.ex. rulla och fritera vårrullar)
13-15 servering/matlagning/avdukning/diskning
15-16 lovsångsövning
16-17 spelande och en halv gudstjänst
17---> städning och diskning

Blev väl klara kring sju och for sen till Jakob ett helt gäng där jag satt i soffan och var hyperspeedad och helt färdig på samma gång. Åkte hem nån timme senare och hann in genom dörren och sen genast ut igen till Hese med Elin och John där jag satt och skrattade ihjäl mig av trötthet.

Och nu ska jag på riktigt sova så jag orkar med veckan som kommer!
Fridens liljor!
2010-11-07 @ 22:59:20 Teamliv Permalink


Kommentarer
Postat av: Lukke

Ni ser ut att ha haft sjukt kul^^ Vasa FTW

2010-11-08 @ 12:35:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback