HIDE ME IN THE SHELTER OF, KEEP ME IN THE COVER OF, LEAD ME IN THE LIGHT OF YOUR LOVE

Fy vad vi är bra! Fick höra en inspelning av vår nya egna låt från i fredags (då jag iofs inte var med själv ;P) och det var verkligen förvånansvärt bra! Wow! Och inspirationen flödade ikväll också (åtminstone för vissa ;D) så snart blir det nog fler låtar. Bara vi skulle ha mer tid att spela tillsammans...

Var i Sion till klockan elva, ovanligt sen övning, men det är ganska skönt det också. Sen blev det att gå igenom halva Jonas skrubb i ett försök att koordinera vår klädsel en aning tills In Town imorgon.. Tror det kan bli en riktigt bra kväll!

Nu ska jag avsluta kvällen med några chokladbitar (jag är nyttigheten själv, i know ;P) och sen blir det sängen. Imorgon ska jag köpa vinterstövlar.
2010-11-03 @ 23:50:37 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback