BRING ON THE WONDER, BRING ON THE SONG, I PUSHED YOU DOWN DEEP IN MY SOUL FOR TOO LONG.

Har haft en fin kväll med cellträff ute i pingvinskogen hos fina Lena. Sen körde jag runt med Felicia en stund. Och nu sitter jag i vardagsrummet och lyssnar på fin julmusik och myser.

Fixar en spellista med julfavoriter på spotify. Och ja, jag har all tillåtelse att börja fira jul redan eftersom jag från och med den 13 december kommer att befinna mig på andra sidan jorden i sol och värme.

mer jul än såhär blir det nog inte för mig. har dansat till den här låten på "sång i julnatten" flera gånger.

 

Läste förresten just i tidningen om att nästa Harry Potter-film har premiär på onsdag och fick plötsligt en väldig lust att se eller läsa Harry Potter. Ojdå.

 

Hmm. Skrivandet försvåras en aning av att Ruska vill sitta i famnen och bli pajad, samtidigt som jag har datorn i famnen.

 

Och nä. Halsen blir ju inte bättre direkt. Stegring nu också.

 

 

2010-11-15 @ 23:13:52 Livet Permalink


Kommentarer
Postat av: Ella

Nej, vad synd, den sku va snygg i blått också.. ;)

Haha, yeee, va bra! Jag behöver nog alla röster jag kan få, så bra att nån drar röstningskampanj för mej ;D Super, tack för att du rösta! :)

2010-11-16 @ 12:41:09
URL: http://eleonoree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback