"PERSONER SOM ERHÅLLIT FINSKT MEDBORGARSKAP EFTER TIDIGARE MEDBORGARSKAP", KVOTSKALOR och "SORTERA ENLIGT KOLUMN B"



Måste nog göra som Jossan och utnämna den här låten till veckans soundtrack. Sjukt bra.

Sitter på statistik-dataövning. Tråkigt som bara den.
Men det är en bra dag idag känns det som.

Igår fick jag en otrevlig start på dagen. Brunt vatten ur kran i badrummet. Och en stund senare inget vatten alls. Ringde disponenten och fick veta att de börjat på med nån rörreparation och stängt av vattnet. Smutsig Julia resten av dagen, hej och hå!

Idag fick jag en trevligare start på dagen. Med snö. Hade glömt hur mycket knepigare allt blir när det snöat. Som till exempel att gräva fram bilen eller att hitta en parkeringsplats vid skolan. Höll på att köra fast. Men snö är trevligt, på sitt eget lilla vis. Även om jag inte alltid kan anväda de skor jag skulle vilja.

En annan observation jag gjort idag är att det nog inte var så smart att förvara min handväska inne i Sion-köket i söndags. Hela väskan och allt jag plockar ur den luktar asiatisk mat.

2010-11-10 @ 12:01:26 Livet Permalink


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback